19052019 Merhabalar bebeğim son 20 gündür elini devamlı ağzına götürüyor yapabildiği kadar sonra emmeye çalışıyor bunu karnı tokken yapıyor bu gayet normal biliyorum fakat ağzından devamlı salya geliyor elde devamlı ağızda acaba diş geliyor olabilir mi ki
Tugbaysima 19052019 benim kızım da öyleydi 3 ay olmadan başlamıştı her şey ağzına gidiyordu diş 6 aylıkken çıktı damakları sertleşir bi de etraftaki şeyleri keşfetmeye başlamıştır temiz olduğundan emin olduğunuz şeyleri bırakın ağzına görürsün keşfetsin
prensannesi_2 19052019 benim bebeğimde 3 ay 6 günlük 11 nisanda doğdu yemin ederim aynı 20 gündür bu şekilde
19052019 Tugbaysima aynen bende keşvediyor diyorum eşim diş bu kesin onun için jeller var ondan alalım rahatlasin diyo aklıma takıldı doktora sormadan kullanmam tabi ki de teşekkür ederim
Tugbaysima 19052019 jeller vermek için erken bence bi de diş çıkarma dönemini belki anlarsınız o zaman verin diş belirtisi olmadan vermeyin
Duhakusu prensannesi_2 aynı gün doğurmuşuz görünce yazmak istedim🥹 bu arada benimkide öyle. Eller hep agızda ve baloncuklu tükürükler bol bol:) Sütüm yetersiz oldugundan mama da veriyorum. Hatta agırlıklı mama diyebilirim. Herkes elini ağzına götürdüğünde 10 dk once bile mama versem bh cocuk ac ve doymadı diyor. Biraz yıprandım sadece:)
Ayfa1608 19052019 benimde 3 ay 3 günlük kızım. Sürekli eller ağzında. Ya parmaklarını emiyor ya yumruklarını. Eline ne geçerse ağzına alıyor, yalıyor.
Fatos53 19052019 benimki de aynı. Doktora sordum. Ellerini keşfediyor dedi. Fazla müdahale etme yapsın dedi. Erken diş çıkarabilir dedi. Normalmiş da yani.
Ygmrry 19052019 4 aya yaklaştı bebeğim.yaklaşık 1 aydan beri elini ağzına götürüyor emiyor doktorumuza sordum oral dönem gelişimleri için çok önemli kendini tanıma evresi dedi bu tarz 5 dönem varmış araştırmalara göre.Youtube yazarsanız 3-4 aylık bebek gelişimleri diye bende ordan izlemiştim