Merhaba 4 ay 20 günlük bebeğim var koltuğa yatırmıştım kenarları korumalıydı ama nasıl oldu bilmiyorum sırt üzeri bi şekilde yere düştü yerde sadece halı var biraz ağladı hemen kucağıma aldım sakinleştirdim ve geri tekrar uyumaya devam etti eşim işte ona söylemedim kendisi çok panik yapar ama Şuan çok korkuyorum daha önce bu durumu yaşayan oldumu olduysa ne yapmalıyım Şuan ?