Senden-bokolmaz Hangisinden daha memnunsunuz ben iki şişe bestlak bitirdim aman aman bı süt yapmıyor ama sanki onsuzda olmuyor daha yumuşak gogsum .Solgar nasıl tavsiye eder misiniz ?
Asyaveannesi04 Senden-bokolmaz ben ikisini de kullandım kesinlikle solgar ama ondan önce ebebekteki yeşil promalt kullandım o efsane dolduruyor göğüsleri ama düzenli kullanım şart
Biz3kisiyiz_ Senden-bokolmaz Solgar bende işe yaramadı hiç bestlak daha iyiydi birde ben malt içecekler falan içiyordum
Piremsesin_annesi Bestlak bende hiç bir etki yapmadı ben mamilac kullandım daha etkiliydi ama solgar kullanmadım denemek isterim
Piremsesin_annesi Asyaveannesi04 mavisini kullandım hiç bir işe yaramadı bende yeşilini kullanıyım bide
Asyaveannesi04 Piremsesin_annesi mavisi aşırı şekerli ve kalorili yeşili güzel 1 sene kullandım düzenli günde bir tane şuan 19 aylık olucak hala emziriyorum