Selam kızlar, bebeğim 3.5 aylık ve doğduğu zamandan beri sarı sulu kaka yapıyor internette anne sütü alan bebeklerde normal diyordu doktora hiç sormadım çünkü ekstra bir sıkıntı yok. Ateş, huysuzluk, geçmeyen pişik vs. Ama sürekli kafama takılıyor bu konu bazen köpüklü bazen mukuslu bazende kokulu kaka yapıyor. Bunlar sıkıntılı olabilir diyorlar ama sürekli yok böyle bir durum ne yapmam gerek acaba süt diyeti falan diyorlar takip ediyorum öyle bir durumda yok. Bağırsak enfeksiyonu olsa ateş falan olmaz mı ?