Emine_guzel 123456e benimde doğuma yakın çok kötü olmuştu, uyurken neredeyse oturur pozisyonda uyudum. Doktoruma bu şikayetlerimi söylemiştim lansor vermişti. Çok güzel gelmişti. 3 kullan sabah aç karnına sonra kullanmayı bırak demişti. Sizde doktoruna danışın isterseniz.
MeTeCa 123456e Sırf bunun için aç kalıyordum ama yine yanıyordu 😅 Soğuk kakaolu süt içiyordum, maden suyu, ayran, yoğurt iyi geliyordu. Bana karpuz da iyi geliyordu. Zaten tek aşerdiğim yiyecek de karpuzdu 🤤
Heymomyy Senin geç bile başlamış ayyyy ay ne çektim o mide yanmasından hiçbir şey yiyemiyordum uzanamıyordum bile 😬 25. Haftada başladı benim nası ki doğumum gerçekleşti odaya geldim geçti soğuk süt iyi geliyor ve gaviscon şurup tabi anlık geçiriyor bunlar
sematayman Gayet normal ben uyuyamıyordum doktor gaviscon vermişti. Beslenmene ne kadar dikkat etsende bebek mideye baskı yapıyor ve yanmalar başliyor. Yine de çok geç saatte ağır şeyler yememeye çalışın. Hamileliğin hem başında hem sonunda yanma ve kusmalar yaşamıştım