Eda94 benim oğlum da 32 aylık. Bahsettiğiniz birçok şey zaman zaman bizde de oluyor. Çok baskın bir karakteri var ama ne olursa olsun anlatmaktan vazgeçmiyorum. Taviz vermemem gerekiyorsa vermiyorum. Oyuncaklarını paylaşmaz, parkta çocuklu ortamlarda sürekli kriz yaşıyoruz. Hatta bazen zarar verebiliyor. Diğer çocuklara saç çekme itme gibi. O zaman müdahele ediyorum. Sakinliğimi korumaya çalışarak anlatıyorum. Empati duygusunu geliştirecek kitaplar okuyorum. Yeni yeni anlamaya başladı. Bu hafta ilk defa paylaştı sonra onay bekledi. Oh dedim en azından emeklerin işe yarıyor. Ama size çok hak veriyorum. Bazen sabır tükeniyor, balkona geçip ağlıyorum. Sonra kaldığımız yerden devam. Tek değilsiniz. Sakin kalıp anlatmaktan başka çaremiz yok. Dayanamadığım sabrımın zorlandığı günler de oluyor. Bu çağlardaki erkek çocukları çok daha zor bence