Yaa sizin bebişler nasıl kızlar benim bebeğim doğdu doğalı kesintisiz uyuduğu saat en fazla 2 geceleri saat başı kalkıyor emiyor. Ama bu aç olduğu için değil uyku geçişleri için uyanıyor ve bu ikimizinde hayat kalitesini çok düşürüyor nasıl çözüm bulacam ben buna