Kızlarr oğlum 4 gün sonra 4 aylık olcak az önce normal ateş kontrolü yaparken avuç içinden ölçtüğümüzde ateşi 38 çıktı her iki elinde de aynıydı alından boyundan ve koltuk altından gayet normal çıkıyordu sizce neden olurr bilemedim aklım karıştı eli hep ağzında diş sorunu falan olsa huzursuz olur diye de düşünüyorum napmam gerekir takip edeyim mi ateşini