Hayırlı geceler anneler 6 aylık bebeğim ciğerlerini üşütmüş ateşi 39 kadar çıkmışdı ateşi düştü 2 gündür 37.5 çok şükür ama öksürüğü bağlamı geçmiyor öksürürken kusuyor çok kötü oluyor burnu sürekli tıkanıyor ne yapıcağımı bilmiyorum yardım edin doktorlar ilaç da vermedi ateşi bidaha çıkarsa yatış yapıcam dedi nasıl geçirebilirim ne yapabilirim akış verin