Eylullmomms Linamoms__ her bebek kendine özeldir lütfen burdan sorup kendinizi demoralize etmeyin doktorunuz kilosunun yeterli olduğunu söylüyorsa kafaya takacak hiç bir problem yoktur
Linamoms__ Eylullmomms az dedi doktor 300 gram almis sadece bu ayda normal mi cok uzuldum sureklide emziriyorum oysaki
Dry_cn Linamoms__ canım bu ay aşırı hareketlendiler normal benimki de az aldı çiş sayısı iyiyse problem yok doyuyor kaç kilo şuan
Eylullmomms Linamoms__ üzmeyin kendinizi gerçekten benim kızım da ilk aylarında çok hızlı kilo almadı hep geriden geldi sonra ek gıdaya geçiş yaptıktan sonra kızım ilerledi geçti bile şuan 500 gr fazlası var olması gerekenden düzelir siz kendinizi üzüp sütünüzü azaltmayın
knn Benim bebeğim de 5.ay 19 günlük doktorum kilo almasının sınırda olduğunu söyledi kan ve idrar tahlili verdik bakalım sonuçlari bekliyorz çok iştahsız mama içiyor yemesine göre kilo alması gerekiyor dedi doktor ama maalesef kilo alimimiz çok az
Dry_cn Linamoms__ bu kilo asla az değil mama almıyor anne sütüyle besleniyor 20 kilomu olacak aşırı kilolu bebekler de iyi değil emekleme yürümede geç kalıyorlar sağlığı yerindeyse gerçekten doktor saçmalamış benimde bebeğim 5 aylık oldu ben şimdi ek gıdaya da başladım günde tek öğün sana başla dedi mi
Linamoms__ Dry_cn evet tadımlara başla dedi bende anlamiyorum 300 gram almis yani bu aydan sonra 1 kilo almasi imkansiz demi sonucta
Dry_cn Linamoms__ evet canım 1 kilo alamaz artık çocuğun kilosu güzel takma sen tadımlara başla streste olma burda okuyorum 1 yaş bebekler bu kilolarda olan var