Ozgzcn 10 ay 25 günden selam olsun 🖐️ uyku düzeni sıcaklardan dolayı şaştı normalde 3 uyku yapardı 2 ye düştü,yeme düzeni çoğunluğu anne sütü ama kahvaltısını az da olsa yapıyor ara öğün meyve saatimiz oluyor sonra yine meme diye yakama yapışıyor, aktivite olarak tak çıkar oyuncaklar yada ayna karşısında danslar olsun duvardan- kapıdan-dolaptan tutunup yürümeyi, balkona kaçmayı çok seviyor,10 kelimesi net bir şekilde anlaşılıyor(anne,baba,abi,abla,anneanne, babaanne,dede,mama,meme,gel,hadi,ne,neden,nerde vs) sinirlenince çok söylenir özellikle ağlarken bıdı bıdı birşeyler der hiç anlamam 😂emeklemeye gelirsekte bi odadan odaya geçerken emekliyor onda da çita gibi yetiş yetişebilirsen. Günümüzün çoğu Spiderman gibi tırmanmakla geçiyor en basit örneği vereyim evimiz dubleks 16 basamak merdiveni kendi başına dinlene dinlene çıktı şok oldum