Esradoru1 Merhaba bebeğim 7 aylıkken ağır bi enfeksiyon geçirmişti sık emzirdiğim için yanımda yatırıyordum, bir alıştı kii… bizim yatagımızda biz olsakta olmasakta 10 saat uyuyor ama beşiğinde max 25 dk. 11 aylık ben bu çocuğu nasıl beşiğine alıştırıcam :(
MeTeCa Esradoru1 Ona artık beşik değil de yer yatağı yapsanız nasıl olur? 😊 Siz olmasanız da uyuyorsa demekki geniş geniş yatmayı sevmiş. Ben tek kişilik yetişkin boyunda yer yatağı düşünüyorum bebeğime, döne döne yatsın diye. Siz de yatak almadan bi yorgan serip deneseniz. Uyursa o zaman yatağa geçersiniz.
Esradoru1 MeTeCa şimdi gördüm yorumunuzu 1 haftadır yer yatagında yatıyor, dün sipariş ettiğim yatagı geldi. Dediğiniz gibi geniş yatmayı sevmiş 😊
MeTeCa Esradoru1 Ben de kendi bebeğimden tecrübe etmiştim, annemlere geçtiğimizde yer yatağı yapıyordum. “Bu çocuk evde niye bu kadar uyumuyor?” diyordum 😅 Geniş yatmayı seviyorlar. Şimdiki aklım olsa hiç beşik kullanmazdım😊