seboss35 busekarakass 10.5 aylık bebeğim sadece zıbın oluyor üstünde gündüzleri 25 derece de çalıştırıyoruz akşam klimayı çalıştırmıyoruz ama izmirdeyiz aşırı sıcak onunda etkisi vardır
2prnses1prens busekarakass sadece zıbınla üstünde müslin örtü oluyo gerçi açıyo ama çok sıcak ara ara açıp kapatıyoruz klimayı
Barlas03 Kısa kollu zıbın ayağına eşofman çorap üstüne penye örtü Antalyadayım 22 de çalıştırsam bile odanın içi 30 derece