Kızlar 3 aylık bebeğim öksürüyor galiba üşüttük havalar sıcak die bide erkek olduğu için sıcağa gelemiyor hep sadece çıtçıtlıyla duruyor 3 4gün oldu öksüruyor randevu aldm ama haftaya tarihe atıllar bende acil doktoruna getirdir paranoks fitil yazdı ateşimiz yok ama sadece kuru öksürük bide ventolin hava verdi birde zyrtec die damla verdi daha küçük olduğu için ilaç kullanmak istemiyor doğal yöntem ile acaba nasıl geçer öksürüğü ıhlamur yaptım pek sevmedi içmiyorum napmalıyım sizce ventolin havayı verıyımmı