Ozgzcn aynı benim sıpa, benimki de 10 aylık, açıkta neremi görse ısırıyor, diyorum sen büyüyünce bana etek de giydirmezsin😂😂 şaka bi yana bazen ben de kenara koyuyorum memeyi kapatıp, ağlıyor dayanamıyorum yine veriyorum. Acıdığını anlatmaya çalışıyorum, anlayacağı günü iple çekiyorum. 3.çocuk emzirmem, diğerleri hiç böyle yapmamıştı🙄