Eceerva Kızm bir aylık ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Verilen antibiyotik bir hafta kullanılacak diye dolaba koymadm ama enfeksiyon bitmemiş devam et dedi doktor ama ben dolapta saklamamştm bozulmuşmudr acaba bu ``
Kuzularinanasi Eceerva bozulmustur.yenisini alip icirin ve dolapta saklayin.suresi bitince de çope atin.eskisi fayda etmez bosa kullanmayin derim
Bebegimm1 Eceerva kutuda bile yazar açıldıktan snra dolapta saklanır belki de o yuzden etki etmemiş olabilir yenisini alıp doktora danışın çnkü antıbıyotık 1 haftadan fazla kullanılmıyor