Merhaba anneler :) kızım bir yaş 20 günlük Hergün düzenli bir şekilde oyun oynuyoruz bu üst üste geçen halkalar meyve eşleme ve sök tak (üçgen kare daire ) gibi oyuncaklar bugün biraz kendi haline bıraktığımda gözlemledim ve gerçekten yapıyor üst üste koyuyor cisimler arıyor meyveleri eşliyor sonra sıkılıp atıyor ama yapıyor. Belki anne olarak abartıyorum ama bana biraz gelişimi önde gibi geldi veya normaldir sizin bebişlerde bu durum var mı kusura bakmayın:) sizlerin yaptığı etkinlikler nelerdir