sari_papatya bıze doktorumuz 5 aydan itibaren kullanabilirsiniz demişti, yalnız 2-3 saatte bir en fazla yarım saat, ki o kadar kalmak istemiyorlar, 10 dakika sonra sıkılıyordu benim kızım, sonra biz onu evde sürekli yürüttük, ayağını yere bastırdık, bir hafta içinde yürüteci ilerler hale geldu oda oda gezıyordu. Gyn ıcınde az az oturtuo ekstra kollarından tutup yürütmenin cok faydas ı oluyor, hem oyun oynuyor oyalanıyor hemde iş yapabiliyoruz.