@"Selcan müstakil olarak şehir merkezinin ilçelerinde var oda ulaşım açısından zorluyor merkezde hiç ilanda denk gelmedim benim de gönlüm müstakil veya 3,4 katlı ap dan yana evet evet biz evleri geziyor uz içi baya yapılı güzel hiç bir şey olmamış gibi sonra ap sakinlerine sorunca onlarda sağolsun doğru yu söylüyor lar orta hasarlidan itiraz sonucu az hasarlı ya döndürülmüş çoğu ev insanlarda oturuyor