Kizannesi47_ merhaba klimanız var mı bılmıyorum ama ornegın izmirdeyız ve burası felaket sıcak klima oturma odasında hemen yan odada yatak odası var ve kızım bızımle kendi park yatağında yatıyor. Klima oturma odasında açık 25 derece dıger oda kapıları kapalı şekilde uyuyoruz. İp askılı ıle yatıyor. Eğer vantılatorunuz varsa da çocuğunuza dırek vurmayacak şekilde çalıştırırsanız çünkü soğuk değil sıcak hasta ediyor ınsanı uyku çok büyük sorun haline gelebılıyor. Umarım bır çözüm bulabılırsınız. Sevgiler