Julia_23 8 ay önce dohum yaptım 6. Ayında adet gördüm ama hala 1.5 aydır devamı gelmedi her tarafım şiş geziyorum resmen sizde neler oldu
Gamtunlina Julia_23 bende doğumdan sonra Kızım 14 aylıkken oldum ilk adetimi ama ikincisi hala gelemdi günü çok oldu geçti kasik ağrım var ama olamıyorum niyeyse karnım çok şişti benimdee
Julia_23 Gamtunlina hala ödemim var bir olsak rahatlıcaaz kilo gibi duruyor moreliki bozuyor..sizin ki Bayaa geçmiş