Kkmd123 (21 aylık) Kızlar kızımın dün sabahatan ber ufak ufak ateşi vardı diş sandım akşm hastaneye götürdük 38.7 çıktı boğazında enfeksiyon varmış beyaz beyaz. Antibiyotik verdi şimdiye kadar 3 kez verdim bir de calpol dolven dönüşümlü veriyorum ama bi iniyo bi çıkıyo şimdi baktım ölçyüm yine 38.7 hemen dolven verdim kol altlarına ıslak bez koydum ayağına limon sulu çorap ıslattım giydirdim be yapmam lazım nolucak böyle of
Haydinn Kkmd123 canım çok endişelenme kaldırır o ateşi çocuk, benim kızımda 3 gün boyunca ateş sürdü geçmedi üstelik doktora da gidemedim hafta sonu ve sağlık ocağı var sadece olduğum yerde antibiyotik yerine sarımsak bal limon karışımı verdim gece yatarken baş ucumuza soğan kesip koydum burın tıkanıklığı için 6-4 saat ara ile dolven calpol verdim çok yükseldiğinde ılık bi duş aldırdım saçlarını ıslatmadan 3 gün sonu ateş düştü kırmızı lekeler oluştu sırt ve karın bölgesinde 6. Hastalık diye düşündüm onlarda bi gün sonra kayboldu iştahı keyfi yerine geldi 5 gün sonrasında
mehmel54 Kkmd123 boğazda enfeksiyon çıktıysa 2 3 gün ateş devam edebilir. 5 gün önce falan bizde gece sabahlamistik kızımın ateşi yüzünden kizim da boğaz enfeksiyonu olmuş bizde ateş devam etmedi ama doktor devam edebilir demişti
Melek3452 Bunun aynisini 2 gun once Ben yasadim, inip cikan atesi miz vardi devamli, hastaneye gidip kan tahlilli, serum taktirdim, serum iyi geldi Ama kaninda enfeksiyon cikti.
Kkmd123 Melek3452 bizimde kan temiz çıktı çook şikür ama boğazının enfeksiyonundan ateş oluyo ne oldu sizin durum geçmiş olsun nasıl geçicek bu böyle ya
Melek3452 Kkmd123 serumu yediktwn sonra ates olmadi cok sukur, enfeksiyon yayilmdan tam vaktin de goturduk cnku iyi geldi. Ama szinki bogaz da oldugu icin 1 kac gun devam edebilir. Ama baktiniz 3 gundur ates inip cikiyo baska doktora goturebikirsen,
Eeco Kkmd123 aynısını yaşadım 39 bile gördüm bol bol ıslak bez ıslak çorap nöbet malesef bi kaç gün sürüyor böyle inatçı ateş görmedim ,🤷🏻♀️
Kkmd123 Eeco allahımmm neymiş bu böyleben 12 de dolven verdim şimdi paranox versem mi fitil napsam ya pekte düşmedi kafasını elliyorum ateşli resmen
Sgnnn Kkmd123 benim oğlum 2-3 ay önce olmuştu. Ateşlendiği zaman komple üzerindekileri çıkarın. Kullan at alt açma örtülerinden varsa onu ıslatıp ıslakken üzerine örtün ateşi düşene kadar yapın. Ayaklarını sıcak tutun. Hastanede hem serum hem fitil hemde bu dediğim yöntem ile ateşini düşürmüşlerdi. Sonrasında antibiyotik ile atlattık. Allah şifa versin 😞
ArassMom_ Kkmd123 Aynı şekilde düşmeyen ateş sorununu bizde yaşadık 2. Günün sonunda ateş düşüp avuç içi ve ayak tabanında döküntüler çöküp 6. Hastalık olduğu anlaşıldı bizdede boğaz enfeksiyonu demişlerdi dikkat edin derim bu ada salgın var gibi
Kkmd123 ArassMom_ yaaa bu neymiş 6. Hastalık ilk kez duydum allahım sen bebeklerimizi koru çok zormuş çok
momybaby Kkmd123 2 3 gune etki eder antibiyotk. siz limon suyuna zencefil zerdecal bal fln koyup yedirin 1 2 kaşık. iyi gelir. hee bide umca diye bi damla var bitkisel bi takviye. onu en iyi doktorlar oneriyor valla. eczacimiz da kendi çocuğuna kullaniyor. bizde aldk cok memnunuz
Kkmd123 momybaby kesinlikle alayım cok tesekkür ederim saat 12 de dolven verdim acaba diyorum fitilde versem mi çok korkuyorum uyku arasında çıkar diye
ArassMom_ Kkmd123 El - Ayak hastalığı olarak geçiyor kızamık ve su çiçeği ile karıştırıyor. Ateş sonrası ayak tabanı ve avuç içinde egzama gibi döküntüler oluyor