Kızlar 17 aylık kızım için montessori yatak aldım bugün. İçine de işbirden yatak aldım.aslında yatas alacaktım ama hem yüksek boyu hemde içime sinmedi. İsbir yerden yüksekliği 20 cm Montessori için ztn yüksek olmaması gerekiyor hemde orta sert hoşuma gitti. İçime oldukça sindi. İnşallah memnun kalırım ama ilk defa isbir marka yatak aldım. Kullanan var mı memnun musunuz ?