Emzirmek için bebeğimi yatırdım ve ağlamaya başlıyordu ki bağardı kaldı nefes alamadı dudakları morardı ne yapıcamı bilemedim ters çevirdik sırtına vurduk sonra böyle gözleri açık sakin sakin etrafa bakındı çok garipti çok korktum yaşayanlarınız var mı böyle birşey