Nilbilge11 Kızım 20 aylık oldu. 2 altta 2 de üstte sadece 4 dişi var. Bizim gibi olan var mı acaba? Boyu kilosu normal diyebilirim
1Ozgeecetiiin Nilbilge11 ne kadar geç o kadar sağlıklı emin olun doktorunuza danışabilirsin benim kızımda 20 aylık bütün dişleri çıktı keşke bu kadar erken çıkmasaydı diyorum .🥲
bsratetik Nilbilge11 bizde 12 aylığız hiç dişi yok ama tavuk et ciğer hepsini yiyor ben sorun etmiyorum o yüzden bekliyoruz bakalım ne zaman gelir
mobesebesir Nilbilge11 oğlumun 20. Ayi bitecek bütün dişleri tam üstteki dişlerde Bi tuhaflık var keşke bu kadar erken çıkmasaydı diyorum buda iyi bisey degil
Nilbilge11 1Ozgeecetiiin Doktorumuz bizim diş konusunda biraz geriden geldiğimizi söyledi. Fakat bebrğim besinleri çiğneyemediği için tüm olarak çıkarıyor, bu durum gelişimini de etkiler diye endişeleniyorum açıkçası