Merhaba bebeğim 8 aylık, kendi işimi yapıyorum bebeğimi yanımda götürdüğüm için sağma ihtiyacı hissetmiyordum mochi yetiyordu fakat artık sıcakta dükkana götüremediğim için 5-6 saat ayrıyız babaane bakıyor, haliyle süt sağıp bırakıyorum fakat bebeğim içmiyor her şeyi denedim en son pompayı değiştirdim elektrikli ile az da olsa içiyor artık en azından içim rahat. Sizlere sorum sağdığım sütü ne zaman içirmeli bebeğime 9 da emziriyorum 10.30 gibi kahvaltısını yapıyor ve süt sağma olayını ne zaman yapıyorsunuz bebeğim emdiği için süt kalmıyor bazen geliyor bazen gelmiyor? Kafam çok karışık çalışan anneler yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻