9 buçuk aylık kızım var hala alkış bay bay yapmıyor. Emekleme çabası yok. Sürekli baba mama meme nenne diye söyleniyor çenesi hep açık. Laftan falan hiç anlamıyor daha. 4 ay büyük arkadaşımın kızı var her söyleneni anlıyor bütün taklitleri yapıyor. Acaba kızımın gelişimi akranlarından geride mi? Taklit olayına çok takılıyorum. Bilgisi olan??