Bir Mersinli olarak Antalyayi öneririm. Mersin’de bir çok otelde herşey dahil sistemi yok, kalabalık ve bitmek bilmeyen yemek sıralari var. Havuzları genelde küçük.Altın Orfoz var Silifke de yarım pansiyon ve sıradan küçük bence. Liparisin olduğu plajda yüzmeye gideriz plajı güzel otelinde kalmadım kalıp beğenen kişiler var ama orada aşırı kalabalık oluyor diye biliyorum.