panikmom çok tecrubeli bir anne değilim fakat üşüyceğini sanmıyorum. 1 hafta ailemin evinde kaldım salonda oturduğmz için klima çalıştırmıyorduk direkt üstüne üflemesn diye. Hiçbişi örtmüyordum üstüne, hasta olmadı.(2.5aylıktı) Hatta gündüzleri arada ıslatıyordum koluny bacağını öle duruyordu :) günde 2 defada yıkıyordum serinleyince daha kolay uyuyordu.