3 hafta önce doğum yaptım sütüm yeterliydi . Ama doğum yaptıktan 10 gün sonra gogsum enfeksiyon kaptığı icin antibiyotik kullanmam gerekti bu sürede bebegimi emziremedjm mama kullandım . Bir hafta boyunca sütümü surejli sagdim yeteri kadar vardı . Ama tekrar emzirmeye başladığımda sütüm bitmişti ne yapmalıyım.