Merhaba herkese bebeğim 3 aylık kırkı çıkana kadar çok güzel emip kilo aldı. 2 aydan sonra memede çok az durmaya başladı çok meme reddi yaptı ama direndim bıralmadım. Doktora gidip hiç kilo almadığını görünce sağıp biberonla verdim. Haliyle sütüm şuan yetmiyor. Bütün mamaları denedim. Hip, Sma, Aptamil ve çeşitleri hiç birini kabul etmiyor. Benim gibi olan var mı ne yapabilirim