deno1 21 aylığız ve tam da anlattığınız gibi yasak , yanlış, ona uygun olmayan ne kadar berbat şey varsa varsa onu ister elde edene kadar ağlar . bende ilgisini başka şeye çekmeye çalışıyorum unutturmaya çalışıyorum ama çok zor bi süreç🤦🏻♀️ yemek benimki de yemiyor bebekliğinden beri ne memeye ne yemeğe hiç düşkün olmadı memeden kes yer dediler 1 ay önce kestim ama hala aynıyız zaten kilo hep sınır yada sınırın bi üstünde oldu görenlerin de ne kadar küçük demesinden bıktım boyu uzun konuşması da maşallah deyim ne duysa söylüyor daha önce konuşulan ne varsa asla da unutmuyor bildiğiniz fotokopi makinesi ☺️ ha bi de asla kendi kendine oynamıyor herkesin bebesi mi öyle çok merak ediyorum. Başımda dur yanımda otur sen sor ben söyleyim