Adıyaman dan taşındık biz şimdi ama Adıyaman merkez de 3 tane lojman var biri yıkılmış diğeri yeni yapıldı ama oraya sicilliler gidiyormuş hep bı tanesine de normalde 180 daire var ama alım olmayacak tamir yapilacak dediler . Biz son dedigim yerde oturuyorduk . Doğalgaz yeni gelmişti deprem de geldi hatta . Bilmiyorum yıkık bı yer yoktu ama yine de sıkıntı varsa demek ki . Altınşehir genel anlamda pahalı bı yer üniversite yakınında olduğu için . AVM tarafında ya da daha aşağılarda uyguna ev bulabilirsiniz . Çoğu yıkım aşamasında evlerin ve ağır hasarlı . Gerçekten durum çok zor gidenlerin Allah yardımcısı olsun .