Merhabalar hanimlaaarr
Benim 4 aylık bir bebeğim var bu aya kadar bebeğim sütümü bitiremediği için o emip doyduktan sonra kalanını makine ile sagiyordum ve o halde bile baya süt oluyordu şimdi hic emzirmeden sagdigimda bile çok az geliyor su falan da içiyorum ama neden böyle oluyor anlamadım.mama hiç kullanmadık emdikten sonrada huzurlu oluyor öyle ağlama falan olmuyor acaba makine ile saginca mi sütüm gelmiyor diye düşünüyorum.😌