Selamcanim DemirK hiç birşey değişmedi. Kızım uykusuz bebek. Dediler kırkı çıksın uyur. Olmadı. Dediler ayı geçsin uyumadı. Altı ay olsun uyumadı. Kızım on aylık oluyor bu hafta. Anca uyuyor oda max 2 saat geceleri. Gündüz hala 40 dk. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁