Sadeturkkahvesi Kızlar ben oğluma uyku eğitimi verdim ama kendim verdim 7 aylıkken Şuan 22 aylık yarım saati geçiyor uyuması normal mi sizinkilerde böyle mi
Lulemom Sadeturkkahvesi benimkide 23 aylık. Bende 5 aylıkken vermiştim. Yani dönem dönem değişiyo. Bazen yatağa girerken daha ben çıkmadan uyuyo şaşırtıcı şekilde 😄 bazen yarım saat bazen 1 saat oyalanıyor. Yani kendi kendine uyuduğu için kaç dk da uyuduğunu sorun etmiyorum ben
Sadeturkkahvesi Lulemom totosuna pişpiş yapıyorm uyucağı zaman şmdi yeni moda çıkardı kaşı diyo tam uyuycak diyorum kalkıyo oturdum diyo😀 uyumak istemiyo direniyo sürekli çok zor uyutuyorm artk
Lulemom Sadeturkkahvesi hıı uyku eğitimi diyince bende kendi kendine uyuyor sandım. Uykusu gelmeden yatırıyor olabilirsin belki