Ucansupurge tamam da sizin anlamadığınız şeyde bu benim oğlum da sarılık vardı siz diyorsunuz ki yeterli beslenmeyince sarılık olur yeterli beslenmeyen bebek zaten kilo almaz. Benim oğlum sarılık oldu hiç mama ile beslenmedi. Dediğiniz gibi sıvı alımı ile alakalı ise neden doktor bize mama verin demedi. Benim kızım doğdu sarılık çıktı testte yeterli sıvı almadı mı yani 3 günlükken 90 ml anne sütü içmesine rağmen sarılığı vardı. Sizin dediğiniz sonradan sarılık olan bebekler geçerli anne emzirir sütü yetmez sarılık olur sarılık ile doğan bebekleri sıvı alımına nasıl bağladınız gerçekten tuhaf yani. 200 ml sütü olan annelerin bebekleri de sarılık onların da sıvı alımı az herhalde. Her bebekte bir değildir sizde biraz araştırın bence. Bana çocuk doktoru söyledi açıp okumama gerek yok.