Semihinannesi Kbragumus07 2aylikken mama icirdigimde az az veriyordum zaten sonra ek gidaya gevince 5ayindan sonra vermeye başlamistim kucük biberonda
Kbragumus07 Pelin_i benim oğlum daha 4 aylık da antalya da çok sıcak olunca koca karı tayfası devamlı su ver diyolar da 😀
Pelin_i Barlasinannesiiii bu aventin suluklari yaklasik 200 ml. Onu bitirtmeye calisiyorum. 5 ay 8 gunluguz biz😊
Kbragumus07 Semihinannesi benim oğlum 4 aylık ama hep anne sütü alıyo anne sütü alanlar 6 aya kadar vermiyorlar diye biliyorum da emin de olamadım
Defne2 Kbragumus07 bayramda tatile Antalya’ya geldik , gelmeden 2 gün önce rutin doktor kontrolümüzde havalar çok sıcak verebilirsin su artık dedi ben de o zaman başladım başladığımda 3 aylıktı.
Pelin_i Barlasinannesiiii sadece anne sutu aliyoruz. Doktorumuz 5. Ay kontrolunde ozeikle antalyaya gidicegimizi duyunca 1 su bard. Su verebilirsin demisti. Ben de emzirdikten sonra iciriyorum. Ki antalyaya geldigimizden beri daha istahla iciyor 😂
Yaseminnecer Kbragumus07 2. Ayında başladım çay kaşığıyla ağzına damlatiyordum şimdi 16 aylık su düşkünü ben demeden getiriyo biberonu 😁
Defnem23 Kbragumus07 ek gıdsvda başlanmalı çünkü onun dışında verilen su ile bebeğin karnını boşa doldurmuş oluyorsunuz. Osman gönülal ın bu konuda videosu var çok güzel anlatıyor.