Mommyss ben de çok fazla kişiye sordum erken deniyor genelde ama vermek zorunda kalan anneler de var, çocukların sonrasında gelişimleri de iyi görünüyor elbette imkanın varsa daha ilerdeki aylarda ver yoksa da kendini harap etme birlikte olan tüm vakitlerinizi çok kaliteli güzel geçirin, her fırsatı yanına gitmek için değerlendir, moralini de yüksek tutmaya çalış hissedecek çünkü o süre zarfında. Inşallah güzel kapılar açılır da gönlüne göre olur herşey