Mbnl merhaba canim kizim tam 3 yasinda. Pandemi cocugu yasaklarda dogdu. Sifir bagisiklik olacak dedilerz hep hasta olacak dediler neler neler dediler. 2 yil hic hastalanmadim 2 yil antibiyotik girmedi evimize. Asi zamani atesi cikar diye calpol alırdık surekli bi gun baktik acilmamis evde 6 calpol var onu bile vermeden 2 yil gecirdim. Sonra ne mi oldu,??
Emzirmeyi kestim 2 yasinda tam. 2 ay sonra covid oldu. Covidi atlattik, ust solunum yolu enfeksiyonu oldu. Atlattik alerjik rinit oldu. Atlattik influenza oldu. Atlattik ust solunum tekrarladi. Atlattik idrar yolu oldu atlattik derken derken kisir döngüye girdik 1 yildir böyle gidiyor. Daha 2 hafta evvel rota ve rsv pozitifti ve idrar yoluda ayni sekilde. Herseyi cok sukur duzeldi iyilesti. Gecen sali kan idrar verdik tertemiz cikti doktor artik ilaclari herseyi birak prebiyotigi bile birak duzelmis sifir enfeksiyon dedi.
Ve aksam ustu ateslendi pat diye… simdi parol pedifen dönüşümlü verdim. Aralarda ilik dus soguk kompres cabasi. Bogazi kizarmis biraz sanırım. Belliki bogaz enfeksiyonu…
Kim gorse duysa boyle cocukmu olur her hafta hasta diyorlar artik. Öyle yorgunum ki öyle bikkin.
9 aylik bi kizim daha var.
1 aylikken antibiyotik kullandi düşünün cigerlerine inen öksürüğü vardi.
Cok yuksek atesle mucadele etti 9 aydir surekli hasta en son 1 ay kadar oluyor yuksek atese bagli havale gecirdi.
Acaba bu seferki atesin sebebi ne diye arastirdik iste rsv ve rota pozitifmis ayni anda.
Minicik canlari ile surekli hastalar.
Ve inanir misiniz öyle cok sakindigimdan degil ama kres oyun grubu vs yok. Dogru duzgun parkada gitmiyorum asiri sicak diye. Evim alanim oyle müsait ki kocaman bi oyun alani yaptim onlara sabahtan aksama kadar ücümuz sadece. 2 gune bi markete ekmege falan cikarim ne komsuya giderim.ne komsu gelir. Akrani yasiti yakininda hic arkadasi yok görüştüğü. Desem babasi is yerinden getiriyor ama maalesef oda evde degil yurtdisinda. Yani nerden.kapiyor bu hastaliklari hic bilemiyorum