Allah aşkına bana bir akıl verin bu dönem geçici diyin yoksa ben çıldırmak üzereyim 11 aylık bebeğim var ve sabah kalkmasindan akşam yatana kadar aklınıza gelecek her türlü şeye ağlıyor uyuyacak ağlıyor kalkıyor ağlıyor yemek su istedogi olmadığında hepsinde bir feryat bir de bana aşırı düşkün yani beni görmediği zaman basıyor ağıdı Allah aşkına bu dönemsel birşey ve geçiyor diyin bu nasıl birşey böyle ya