Sevdaalp 1 yaş pastası için hangisini önerirsiniz sker hamuru olanlar çok güzel görünüyorlar ama tadını bilmiyorum daha önce yaptıran tadan var mı bi kaç kişi gorunus olarak güzel ama tadinin guzel olmadığıni söyledi dogrumudur acba ?
sevcan Sevdaalp yaptrdığınız yer önemli bız ıcını cileklı fıstıklı muzlu yaptrdık guzeldı tazeydı dışıı bile güzeldi. 1 yaş için şeker hamuru dha güzel olur sankı, ilk yaşı çünkü.
duruliyasmom Şeker hamuru kaplı pastalar artık yenilebiliyor öncedendi o :) Ben daha geçen gün diş buğdayına yaptırdım kızımın. Çok güzeldi tadı. 💐
G-K Sevdaalp pastacı olarak şeker hamuru yenebilir ama ben yenmesini önermiyorum çünkü şekil verirken vs çok fazla elde oynanıyor hijyenik olmuyor
Denizefeannesi Sevdaalp evde kendin de yapabilirsin ben kendim yapıyorum daha güzel oluyor hazır almadan
Kuzumveben Sevdaalp gorunum olarak cok guzel oluyor kizimin 1 yas dogum gununde yaptirdik daha once kendi söz gunumde yaptirdik servos edilcegi sira seker hamuru kismini kaldirip normal pasta gibi servis ederseniz daha guzel oluyor kimse yemiyor o seker hamuru kismini akilinda olsun biz ic kismini cikolatali ve damla cikotali yaptirmistik cok guzeldi