Adazehra aynen öyle gerçekten sanırsın iğne batırıyorsun erken değil annesi 7,8. Aylarda yabancı yüzleri ayırt ettiği için ayrılık kaygısı oluşuyor o yüzden o aylar öyle geçer bizde zorlanmıştık her ortamda mutlaka bir ağlama krizi 9. Aya girdi oh çok şükür geçti dedik der demez 9.ay bitiminde atak var 46.hafta atağı en en zor ataklardan biriymiş ben bittim atak bitmedi bir de 6 hafta sürüyormuş 44. Haftada zirve yapıyormuş bizde tam 44. Haftadayız adak adayacağım neredeyse komşularımız kapımızı çalıyor bir sıkıntı mı var çok ağlıyor diye mama sandalyesine dahi oturmak istemiyor ağlama krizlerinden dolayı sesi kesiliyor aşırı babacı ama onu bile gözü görmüyor bu da bir süreç inşallah doktorumuz bebeklikten tamamen sıyrılıyor çocukluğa ilk adım dolayısıyla sarsıyor vücudunu ona da hak verin dedi yani büyümek kolay değilmiş 😮💨😮💨😮💨