Kızlar bebeğim 33 günlük ve günü gününü tutmuyor bir çok güzel uyuyor bir gün kıvranıyor ya da uyumak mı istemiyor anlamıyorum. Tam uyuyor sıçrayarak uyanıyor. İki gündür aşırı huzursuz ve uykusunda sürekli ses çıkarıyor. Doktora gittiğimizde karnında gaz var demişti ama gaz bu kadar huzursuz eder mi? Yani yeni anneyim anlamıyorum gaz mı değil mi diye. Uykusunda ağlamaklı oluyor mesela ama uyumaya çalışıyor ki bazende ağlarayark uyanıyor… Benim gibi olan var mı?