Ezo44 oğlumda 2 yaşına yeni girdi biz 3 ay önxe bıraktık. Öncesinde hep anlattım. Artık büyüyorsun, emziğe ihtiyacımız yok. Temizlikçi amcalar gelip alıcak. Çöpe atma vakti gelmiş vs diye ve çöp arabası geldiği zaman gösteriyordum sürekli. 10 gün kadar anlattım. Karar verdiğim an bak çöpe gidiyor deyip kaldırdım direkt ortadan. 1 hafta sürdü. Kiii oğlım versem 7/24 emerdi yani ben sadece uyku sürecinde veriyordum. Sizin kararlı durmanız çok önemli. Her ağladığında gece vs kucağıma alıp sakinleştirip konuşuyordum bazen kucağımda uyuyor kalıyordu öyle yatağına koyuyordum dediğim gibi 1 hafta sürdü sadece şükür ☺️