Kızlar iyi akşamlar bebeğimin kilosu 11 ve 17 aylık doktor kontrolümüzde biraz az buldu ama önemli değil çok hareketli zaten dedi ama benim içime dert oldu sizler nasılsınız? ya çok şükür sağlığı yerinde bu dışardan müdahale edenlere sinir oluyorum eski kafalılar kilolu bebek sağlıklı bebek diye diye takıntılı anne yaptılar beni🙄