Kızım 19 aylık. Ek gıdayla arası zaten oldum olası hiç iyi değil. Ama şu son 2-3 aydır artık iyice değişti. Sadece çorba erişte ve makarna yemek istiyor başka şeyleri istemiyor. İlk başta ağzına bi kaşık alıyor ve dakikalarca ağzında bekliyor o yemek. Su veriyorum içsinde gitsin diye onu da bekletiyor artık bekletemeyince çıkarıyor. Bu durumdan artık çok yoruldum. İnsanlar bu çocuk çorba dışında bişey yemiyor mu sorusunda da bıktım. Yemiyor ağzında bekletip bekletip çıkarıyor. Ne kadar özenip özenle pişirip yaptığım hiçbir yemeği yemiyor. Çok yoruldum. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç? Nasıl bir çözüm buldunuz veya buldunuz mu ?