Nursemom_ Diyarbakırdan Adana’ya tayinimiz çıktı 14 bine anlaştığımız nakliye bizi bugün arayarak 22 bin oldu dedi hala şoklardayız , yakıtın yükselmesi herşeyi berbat duruma getirdi 😞
Karpuzlufistiksarma Nursemom_ başka birisine daha bakın en nefret ettiğim insan tipi fırsatcj insanlar . Tamam benzine zam geldi ama ne anlaştıysak odur madem fazla söyle baştan. Başkasına bakın bulursanız ona geçin
Btl711 Nursemom_ biz gecen hafta tasindik iyiki tasimisiz .Anlasma yaparken erken yapmistik benzine zam gelirse fiyati tekrar konusuruz demislerdi firma kendini riske atmiyir
Nursemom_ Karpuzlufistiksarma şimdi arayıştayız ama hepsinin eatsap grubu var hepsi ortalama aynı fiyatı veriyor