Emyprea ağlar diye dışarı çıkmamazlık etmeyin. Sizin de psikolojiniz önemli. Yanınıza emzirme örtüsü alım, ağladığında emzirirsiniz. Ya da 2 gün önceden süt sağıp biriktirmeye başlayın, biberona koyun ağladığında verirsiniz. Benim bebeğim de 2 aylık. 1 aylıktan beridir böyle yapıyorum çıkarıyorum dışarı. Şu an sanırım tam göremedikleri için çabuk sıkılıp ağlıyorlar.