Arkadaşlar kızım dört gün sonra 4 aylık olacak genelde meme de uykuya geçiyor bazen de meme de iyice mayışmış oluyor kısa bir süre hafif hafif bacağımda sallıyorum öyle uyuyor. Desteksiz uyku bana sanki çok zormuş gibi geliyor böyle uyumaya devam etse bir yandan bazen yatağa yatırınca uyanıyor geri pış pış yapıyorum bazen öyle olunca uykusu kaçıyor. Uyku eğitimi ile desteksiz uykuyu mu denesem diyorum sonra diyorum aman zaten bir şekilde ya meme de ya sallayarak uyuyor o kadar da zorlamıyor bebeklik dönemi illa destekli olacak diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz nasıl yapıyorsunuz bu konuda?